Respekt k právu
Zaměstnanec společnosti je vždy při výkonu své činnosti povinen dodržovat obecně závazné právní předpisy, postupovat s odbornou péčí a jednat v souladu se zásadami řádného hospodáře, poctivého obchodního styku a dobrých mravů.
Ochrana zdraví
Součástí profesionality a vysoké kvality práce je ochrana zdraví zaměstnanců a jejich bezpečnosti při práci. Úcta k vlastnímu zdraví patří mezi klíčové hodnoty.
Poctivost a čestnost
Součástí práce je transparentnost všech kroků, regulérní a čestná komunikace. Poctivost a čestnost nejsou prázdné pojmy, a proto dodržujeme zásady etického podnikání, závazky vůči zaměstnancům, dodavatelům a zákazníkům. Rozhodujeme nestranně, pečlivě a profesionálně.
Respekt k zákazníkům
K zákazníkům se chováme tak, jak bychom chtěli, aby oni jednali s námi. Poskytujeme jim služby kvalifikované, poctivé, profesionální.
Respekt k dodavatelům
Dbáme zásad podnikatelské etiky a jednáme tak, abychom nezneužívali svého postavení na trhu. Ctíme zásady čestné a poctivé konkurence.
Respekt k zaměstnancům
Motivovaní zaměstnanci jsou tím nejcennějším, co společnost má. Pomáhají jí budovat její hodnoty, překonávat překážky, stojí za každým úspěchem, jehož pilířem je týmová práce.
Respekt ke společnosti
Stejné hodnoty jako navenek uplatňujeme i uvnitř společnosti. Znamená to vždy hájit zájmy společnosti, být loajální a vyvarovat se činnostem, které by ji jakkoliv ohrožovaly a poškozovaly.